2011. július 30., szombat

Singer varrógép-top szimfonikus f. kezdőknek és hobbi kések

Singer varrógép-top szimfonikus f. kezdő és hobby Schneider:
A varrógép használata és verdefényes. Én nem használtam olyan gyakran, leginkább azért, mert amit varrt a varrás során a gép oda. Miután több tanfolyamok, egyértelmű, hogy egyre több, de én varrni, mint eredetileg gondolták, így már most váltott egy erősebb eszköz.

A szimfonikus ideális kezdő Singer gép, ez teszi igazán könnyű varrni - ez felszerelve a legtöbb harap, és még kínál egy 4 lépéses gomblyuk. Az öltés hossza állítható, hogy minden varrás projekt. Meg tudod csinálni varrás működik tökéletesen, gyorsan és egyszerűen. A Singer Symphony megfelel a teljesítmény, programok, eszközök, stb Singer 2250 Tradition, ami az üzletekben 139,00-153,00 €.

A gép vettem a február 2011 velünk Aldi egy nagy ára € 89,99. Ő 3 év garancia (2014/02/22-ig), és bármikor a szolgáltatás címét (mellékelve) küldi egy adott o. Aldi áruház. Garancialevél, átvételi zárt.

A gép be van állítva, teljesen működőképes, és kész azonnal. Én küld ki, az eredeti dobozban, így nem lehet semmi baj szállítás közben.

Termékleírás
- Több mint 20 varrás programok
- 10 Basic öltések
6 segédprogram öltés:
Egyenes öltés, cikk-cakk öltés, Elastikstich, vak öltés, rugalmas vak hímzés, Körülhurkolás
3 Dekostiche: díszítésre
Automata gomblyuk 4 lépésben
- Ingyenes kar: az ujjak, lábak nadrág, stb
- Presser láb, auto-Snap
- Fogantyú
- Fordított varrás
- Foot Control / pedál
- Aufspulautomatik
- Stichwahlrad
- Változó öltéshossz
- Universalnähfuß, cipzár láb, gomblyuk láb, Button varrni, csavarhúzó, ecset / varrás ripper, meg a tű, tekercsek, EDGE / foltvarrás útmutató, stoppolólapot, nagy és kis zsineg, fedjük
- Beépített tartozék
- Varró fény
- Cover
- Kézi

Ha kérdése, írjon nekem!
Ár: 60 EUR