2011. november 20., vasárnap

Sharp 72cm-es Tv txt-s eladó - Jelenlegi ára: 12 000 Ft

Frekvencia átvitel (Hz): 100
Funkciók: Scart bemenet, TXT, Magyar menü, RCA csatlakozó, Képarány váltás, Sztereo hang
Gyártó: Sharp
Képarány: 16: 9
Képátló (cm): 72
Eladó a képen látható Sharp 72 cm-es txt-s tv!  
Dvd-vel próbáltam ki és a kép felső részén egy kis zöld csík van ami nem mindig jön elő! Maga a kép szép rajta, nem látszik képcsőöregedési jel! A távirányítója megvan, de az elemtartó lemeze hiányzik! Más fukcióját nem teszteltem! Az árát  is ennek megfelelően állítottam be. Szerintem a távirányítójával még alkatrésznek is megéri!
Licitálás előtt kérdezzen a félreértések elkerülése végett!!  
Személyes átvételt jelöltem meg, de futárküldés is megoldható előre utalás után.
Személyes átvételben tudok segíteni ezért licitálás előtt kérdezzen!
Nézze meg a többi termékem is!


Jelenlegi ára: 12 000 Ft

Az aukció vége: 2011-12-04 08:58
. Sharp 72cm-es Tv txt-s eladó - Jelenlegi ára: 12 000 Ft