2012. február 22., szerda

Asztali számítógép - Jelenlegi ára: 15 000 Ft

Eladó Győrben egy jól működő asztali számítógép.
Sajnos nem értek hozzá tehát azt írom amit laikusként tudok róla.
A gép eddig az enyém volt de a munkám miatt sokat utazom ezért most egy notebookot vettem.
Erre nincs szükségem, azért kerül eladásra.
Amit tudok róla: most nézettem át mielőtt felraktam ide. A szerelő szerint aki évek óta kezeli a gépeimet, minden rendben van jól működik.
Van benne dvd lejátszó, windows xp-vel megy. minden működik rajta.
A programok eredetiek hitelesítettek.
Én internetezésre, legfőképp levelezésre és tanulásra használtam.
Igyekeztem mindent lefényképezni rajta, ha kérdés van kérem kérdezzenek bátran.
Legjobb tudásom szerint igyekszem majd válaszolni...: -)


Jelenlegi ára: 15 000 Ft

Az aukció vége: 2012-03-12 00:11
. Asztali számítógép - Jelenlegi ára: 15 000 Ft